Bemutatkozás

Cégünkről röviden

A Gyöngyház–Plusz kft. 2000. áprilisa óta működő, Társasházkezelő társaság. Családi vállalkozás, mely az évek folyamán szolgáltatásaink iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően több szolgálatkész kollégával bővült. Cégünk vezetését és egyben társasházkezelői tevékenységét, Sárközi Gyöngyi és ifj. Sárközi Zoltán ügyvezetők valamint id. Sárközi Zoltán szakmai tanácsadó látják el. Kollégáink a háttérben a társasházak könyvelésével, a kintlévőségek behajtásával és az épületek körüli kisebb karbantartásokkal foglalkoznak az ügyvezetők mellett. Irodánk Csepelen a XXI. kerületben található, azonban egész Budapesten és vonzáskörzetében is kezelünk házakat.

A házak kezelését segíti a cég rendelkezésére álló, az évek folyamán kialakult megbízható szakember gárda. Jelenleg közel 20 vállalat és egyéni vállalkozó több mint 150 alkalmazottja áll a rendelkezésünkre szakmai tudásukkal elnyerve bizalmunkat. A legtöbb esetben a társasházban lakó tulajdonosok elkerülhetetlenül összeegyeztetik partnereinket cégünkkel, ezért számunkra fontos, hogy olyan szakemberekre bízzuk társasházaink műszaki hibáit, akik cégünk szolgáltatási színvonalát is képviselhetik.

Mint az ingatlankezelő – társasházkezelő szolgáltató piac aktív résztvevője, célunk, hogy a működésünk kezdete óta felhalmozott tapasztalatainkkal és a szakmai tudásunkkal a lehető leghatékonyabb módon ellássuk a kezelésünk alá tartózó társasházakat. A versenyszférában ténykedő vállalatként pedig, ötleteinket, innovatív megoldási javaslatainkat szeretnénk bemutatni, mely megvalósításához keressük a megfelelő partnereket. A társasházi kezelési gyakorlatunk a társasház gördülékeny működésére, és a megoldatlan problémák felszámolására irányul. A ház működtetését a kezelésünk alatt álló ingatlan adottságai és lehetőségei szerint végezzük.

A társasházban előforduló problémákat már jól ismerjük, a megoldásokat pedig a ház igényei és anyagi lehetőségein belül keressük, természetesen a társasházi törvény és a vonatkozó rendeletek, előírások, közgyűlési határozatok figyelembevételével, betartásával.

Számunkra a legnagyobb elismerést az jelenti, ha a bajba jutott társasházakat meg tudjuk menteni a teljes káosztól és rendet, élhető és biztonságos épületet tudunk létrehozni, a tulajdonosok megelégedésére. Ehhez természetesen a társasház lakóközösségének támogatása is kell, ugyanis ha nem értjük egymást, akkor nem tudunk hatékonyan együttműködni. A kommunikáció ezért nagy szerepet tölt be a mindennapi munkavégzésünk kapcsán. A számvizsgáló bizottsággal, illetve a társasház vezetésével folyamatosan kell, hogy tartsuk a kapcsolatot, ugyanis mi nem lakunk a házban, nem tudhatjuk, hogy mi történik az épületben, milyen igények merülnek fel és milyen intézkedéseket érdemes megtennünk annak érdekében, hogy a

A Kft. közös képviselői rendelkeznek a 19/1999. (VII.13.) BM sz. rendelet szerinti, az Országos Képzési jegyzékben az OKJ 52789903 azonosítószámú „TÁRSASHÁZKEZELŐ” szakképesítéssel.

Cégünk a kötelezően előírt 2009. évi LXXVI törvény 22. § (1) bekezdésének és a 30/2009 (XI. 3.) ÖM rendelet 4 § (1) bekezdésében előírtaknak eleget tett, így tevékenységét elláthatja, Budapest Csepel Önkormányzatánál érvényes regisztrációval rendelkezik. (ügyiratszám: I/14551-3/2011)

Mint a cég szakmai vezetői, már több mint 18 éve foglalkozunk társasházkezeléssel, cégszerűen pedig 2000. áprilisa óta. Ez idő alatt rengeteg tapasztalatot szereztünk a különféle igényű és felépítésű társasházak terén. Magunk is társasházban élünk a mai napig, így mindkét oldalról rálátásunk van a társasházak gyakorlati üzemeltetésére.

A Gyöngyház-Plusz Kft. a ház kezelését a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII törvény és annak módosításai alapján végzi, a törvény adta lehetőségeket a lehető legteljesebben kihasználva. (Természetesen a társasházak Szervezeti-működési szabályzatát is figyelembe véve.)

társasháznak igazi gazdái lehessünk. Tudnunk kell a társasház minden egyes csavarjának elhelyezéséről, a költségtervezet pontos, ütemezett és áttekinthető vezetéséről, a tulajdonosi közösség likvid forrásairól, és a tulajdonosok egymás közötti viszonyáról.

Természetesen minden tulajdonostárs részére nyitva áll irodánk, telefonjaink, elektronikus postánk (e-mail), faxunk a nap 24 órájában elérhetőek.

A társasházak üzemeltetésének alapja, az anyagi források biztosítása. Ennek tudatában nagy hangsúlyt fektetünk a kintlévőségek behajtására. Mivel ezeket a feladatokat a nemfizető tulajdonosok generálják, ezért nehezen behatárolható a feladat ellátására irányuló humán erőforrás biztosítása, továbbá a társasházak rendszeresen fizető tulajdonosaival szemben méltánytalan eljárás lenne ezen költségek egységes megfizetése a közös költségben.

A nemfizetőkkel kapcsolatos eljárás tehát díjköteles, mely díjak az elmaradó tulajdonostársat terheli.

A Gyöngyház-Plusz kft. rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással, mely abban az esetben nyújt támaszt, ha a cég bármely tagja munkája során olyan hibát követne el, mely következtében a társasházat anyagi kár éri. A felelősségbiztosítás káronként 2.000.000,-, évente 10.000.000,- forintig biztosítja a társasházkezelőket.

AJÁNLATKÉRÉSKAPCSOLAT

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok