Társasházak könyvelését, adminisztrációs feladatait teljes körűen vállaljuk. Könyvelési szolgáltatásunkat azoknak a társasházaknak is ajánljuk, amelyeket nem cégük kezel, azaz csak könyvelést is vállalunk. Számítógépen történő könyvelésünk naprakész, és időpont egyeztetés után bármikor bármelyik tulajdonostársnak megtekinthető.

Cégünk az Érték-Rendszerház könyvelő programot használja 2006. év óta. A speciális szoftver készítői folyamatos kapcsolatot tart képviseletünkkel, így a különleges igényeket is kielégítő változásokra rugalmasan reagál, ezzel biztosítva a legkülönfélébb analitikus riportok, kimutatások elkészítését.

A könyveléshez kapcsolódó feladatokat, úgymint számlázás, bérszámfejtés, adóbevallások elkészítése, természetesen elvégezzük.

A társasházak pénzügyi kimutatásait, bármelyik időszakban analitikus formában is prezentálni tudjuk. A befizetéseket és kifizetéseket a lakóközösség igényeire tudjuk szabni. A közüzemi számlákban feltüntetett rezsidíjcsökkentéssel kapcsolatos kimutatásokat is elkészítjük, a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság előírásai szerint.

A tulajdonosi kötelezettségek teljesítését hónapról-hónapra vezetjük. A kimutatásokban a tulajdonosok láthatják egyéni folyószámlájuk vezetését és kivonatos formában a lakóközösség összes albetétjének egyenlegét. A kötelezettségek is különbonthatók a közös költség mellett bármilyen más kötelezettségről is legyen szó. Ilyen például a célbefizetés, mely egy meghatározott célra, meghatározott ideig fizetendő. De természetesen a rendszeres szolgáltatások albetétre vetített költsége is előírható, úgymint fűtés és melegvízdíj, vagy a garázs közös költsége, ha például nem tartozik minden albetéthez garázs.

On-line rendszerünkben távolról interneten keresztül is követhetik a tulajdonosok a befizetéseket és egyenlegeiket, a számvizsgálóknak pedig, hozzáférést biztosítunk a naplófőkönyvhöz is.

Amennyiben a társasház lakóközössége meghatározta a késedelmes fizetés után számítandó késedelmi kamat mértékét, úgy annak alkalmazását is beillesztjük rendszerünkbe. A hátralékos tulajdonostársak értesítésének gyakoriságát a közös képviselettel egyeztetve végezzük, amennyiben ezt igényli. Célszerű cégünkre bízni ezt a feladatot, mert tapasztalataink szerint a hátralék kimutatása rendszerint egyeztetést von maga után amihez a szükséges információkat elsősorban a könyvelőtől kaphatják a tulajdonosok.

A lezárt évekről elszámolást készítünk, amivel a közös képviselet már könnyedén megtarthatja beszámolóját. Az elszámolást közérthető formában bocsájtjuk a társasházak rendelkezésére megkönnyítve ezzel az olykor bonyolult és összetett pénzügyi beszámolót. A bevételeket és a kiadásokat külön-külön költségnemenként vetjük papírra. A kiadásokat kategorizáljuk 4 fő csoport szerint. Közüzemi díjak, rendszeres szolgáltatások, karbantartás és eseti költségek. Ezeket a fő kategóriákat kiegészíthetjük például a felújítási kategóriába eső költségekkel, vagy bármely külön kiemelést igénylő sorral.

Részletesebb információkért keressen minket bármely elérhetőségünkön, vagy töltse ki ajánlatkérő ívünket

AJÁNLATKÉRÉSKAPCSOLAT

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok